Subject: Ed: Päring Delfist | Arstide palk ja muu statistika
From: "Liina Saar" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 12:53:29 +0300

Tere

Palun registreerida ja panna mulle täitmiseks.

Aitäh!

Liina Saar

teenuse juht – tervishoiutöötajate registreerimine

ja kutsekvalifikatsiooni tunnustamine

tervishoiuteenuste osakond

+372 6509858

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Valdo Jahilo <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 25. oktoober 2024 12:44
Adressaat: Imre Kaas <[email-masked]>; Liina Saar 
<[email-masked]>
Koopia: [email-masked]
Teema: FW: Päring Delfist | Arstide palk ja muu statistika

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Grete,

Küsimused, mis puudutavad Terviseameti statistikat, suunan edasi sealsele 
kontaktile Liina Saarele, kelle lisasin ka aadressireale.

*	Eesti arstide tööränne - mis on parim viis sellele küsimusele lähenemiseks 
statistilises pildis? Kas on eristatav ka see, millal ja mis riiki arstid on 
suundunud; mis riikidest ja millal on tagasi tuldud?
*	välismaiste arstide tööränne Eestisse

Arstide palga andmed era- ja avaliku sektori lõikes vajavad meie poolt 
eritöötlust, kuid on võimalik teha väljavõtted mitte varem kui alates 
aastast 2019, kuna vahepeal on toimunud andmemetoodilised muudatused, mis 
katkestavad aegrea.

Kuna kõik küsimused nõuavad andmete töötlemist, siis me jõuaksime TAIs 
vastata mitte varem kui 31.10-ks. Kas see sobitub Su plaanidega või oled 
plaaninud kajastust oluliselt varem?

Tervitades

Valdo Jahilo

avalike suhete juht

tel: 5353 6789

Teams:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tai.ee/> Tervise Arengu Instituut

Jälgi meid  <https://www.facebook.com/TerviseArenguInstituut> Facebooki 
<https://www.facebook.com/TerviseArenguInstituut> s

From: Grete Põlluste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 25, 2024 9:49 AM
To: Valdo Jahilo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Päring Delfist | Arstide palk ja muu statistika

Tervitus.

Kirjutan Teile Delfi toimetusest.

Palun andmeid perioodil 2009-2024 järgmiste kategooriate kohta:

*	arstide mediaanpalk - põhipalk; palun eristada era- ja avalikku sektorit
*	arstide mediaanpalk - põhipalk ühes lisadega (kirjeldada üldiselt ära, mis 
laadi lisatasudest jutt); palun eristada era- ja avalikku sektorit
*	Eesti arstide tööränne - mis on parim viis sellele küsimusele lähenemiseks 
statistilises pildis? Kas on eristatav ka see, millal ja mis riiki arstid on 
suundunud; mis riikidest ja millal on tagasi tuldud?
*	välismaiste arstide tööränne Eestisse
*	arstid, kes töötavad rohkem kui ühel töökohal; palun eristada era- ja 
avalikku sektorit

Palun andke märku, kui kaua võib vastusega aega minna. Soovin vastuseid 
esimesel võimalusel.

Parimat

Grete Põlluste

Reporter

5891 7275